  • 1. Data: 2004-04-05 15:50:44
    Temat: Zmiana wpisu do EDG
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    Witam,

    Sprawa wyglada tak: mam dzialalnosc (jednoosobowa, VAT, KPiR) wpisana do
    ew. dzialalnosci z adresem zamieszkania, ktory byl tymczasowy do 30.06.2003.
    W kwietniu bede mial nowy adres zamieszkania i mam zamiar zmienic wpis do
    ewidencji w Urzedzie Miasta. Czy moga sie przyczepic ze powinienem zmiane
    zglosic w ubieglym roku w raz z formalnym koncem terminu zameldowania? Grozi
    za to jakas kara?
    Drugie pytanie - podobno trzeba aktualizowac PKD (zmienily sie numery ?) do
    konca roku i ma to zrobic kazdy prowadzacy dzialalnosc - prawda czy falsz?

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2004-04-05 17:30:17
    Temat: Re: Zmiana wpisu do EDG
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam!

    Powiem tak, dopoki nie szukali Ciebie, nic nie powinno Ci grozic. Ja mialem
    podobny przypadek /tez do czerwca bylem czasowo zameldowany i tam byla DG/
    zmienialem calkiem niedawno, ba nawet inne miasto (przenislem DG), i nikt za
    to sie do mnie nie przyczepil. O PKD nic nie wiem.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2004-04-06 06:59:13
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    do
    > konca roku i ma to zrobic kazdy prowadzacy dzialalnosc - prawda czy falsz?

    Do końca roku, każdy kto tego jeszcze nie zrobił, powinien uaktualnić wpis
    do Ew.Dz.Gosp. o numery PKD.
    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2004-04-06 07:14:34
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "Mariusz" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    za
    > to sie do mnie nie przyczepil. O PKD nic nie wiem.

    OK. dziekuje za odpowiedz.
    Podaje link do artykulu:
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/1149,przedsiebio
    rco-pamietaj-o-pkd-i-nip3.html

    Pozdrawiam,
    Rafal

  • 5. Data: 2004-04-06 07:20:59
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "Jarek" <w...@o...pl> wrote in message
    03.jasien.net...
    > Do końca roku, każdy kto tego jeszcze nie zrobił, powinien uaktualnić wpis
    > do Ew.Dz.Gosp. o numery PKD.

    No wlasnie - uaktualnic o numery PKD a nie dostosowac wpis jak wynika z
    artukulu ktory podalem w poprzednim mailu, bo z tego co pamietam przy
    zakladaniu dzialalnosci okreslalo sie tylko jej profil a PKD podawalo sie w
    RG-1 w urzedzie statystycznym. Tak czy inaczej jest to zmiana, za ktora sie
    placi obowiazkowe 50 zeta :(.

    Rafal