  • 1. Data: 2004-04-05 15:33:31
    Temat: Fikcyjne FV - problem z US
    Od: "muniek" <d...@o...pl>

    Witam

    Mam problem. Podjąłem jakiś czas temu współprace z jednoosobową agencją
    reklamową. Osoba ta zrobiła dla mnie pare prac, następnie wystawiła FV.
    Błędem było że rozliczałem się z nim w gotówce.

    Sprawa mojego problemy wyszła na jaw podczas kontroli US. Pani stwierdziła,
    że w spisie firm nie ma takiej firmy odpowiadającej takiemu numerowi NIP.

    Powiedziała również, że będę musiał uiścić zaległy podatek VAT, dochodowy,
    oraz jakieś kary karno skarbowe..

    Proszę o kontakt z osobami, które miały podobny problem.. Jak z nimi
    rozmawiać? Co można wywalczyć? Nadmieniam, że na tą chwile, niestać mnie na
    uiszczenie w całości wszystkich roszczeń US. Z góry dziękuje za pomoc..

  • 2. Data: 2004-04-05 16:29:22
    Temat: Re: Fikcyjne FV - problem z US
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    stwierdziła,
    > że w spisie firm nie ma takiej firmy odpowiadającej takiemu numerowi NIP.

    Sprawdź to. Ostatnio dość głośna była sprawa, że US wpierał podatnikowi, że
    jego kontrahent, jakaś firma nie istnieje, a urzędnicy z tego samego US
    robili w niej (tej rzekomo nieistniejącej firmie) kontrole skarbowe.

    > Powiedziała również, że będę musiał uiścić zaległy podatek VAT, dochodowy,
    > oraz jakieś kary karno skarbowe..

    Tu, niestety, sprawdza się staropolskie porzekadło "Uważaj z kim vatujesz".

    Tomek

  • 3. Data: 2004-04-05 16:38:12
    Od: Niebieski <n...@w...gazeta.pl.pl>

    Dnia 5.04.04 17:33, Użytkownik muniek napisał:

> [...]
    > uiszczenie w całości wszystkich roszczeń US. Z góry dziękuje za pomoc..

    "Sprzedam koszty" ? ;-)

    --
    Niebieski