  • 1. Data: 2004-04-05 15:15:41
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "news.tpi.pl" <d...@o...pl>

    Witam
    Co sie wiaze z taka forma zatrudnienia? Jak jest w tym przypadku z
    ZUS-em?Czy pracodawca oplaca podatek? Jakie koszta ponosi pracownik(czyli ja
    :) ) ? Obecnie nie mam innej formy zatrudnienia.
    pozdrawiam

    Dzola

  • 2. Data: 2004-04-13 13:12:52
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Apr 2004, news.tpi.pl wrote:

    >+ Witam
    >+ Co sie wiaze z taka forma zatrudnienia? Jak jest w tym przypadku z
    >+ ZUS-em?
    >+ Czy pracodawca oplaca podatek?

    Tak.
    Ale musisz uściślić: *pracownik* u *pracodawcy* podejmuje *dodatkowo*
    zlecenie "osobiste", tak ? (tak piszesz !)

    >+ Obecnie nie mam innej formy zatrudnienia.

    Coś mi się bilans zeznań nie zgadza :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)