    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana wspólnika w SC
    Date: Mon, 2 Sep 2002 23:35:39 +0200

    On Mon, 2 Sep 2002, Jacek wrote:

> [...]
    >+
    >+ Trzeba sporządzić w następujących przypadkach cyt"
    >+ Przed zaprowadzeniem księgi i na koniec każdego roku podatkowego, a
    >+ także w razie zmiany wspólnika, zmiany proporcji udziałów wspólników lub
    [...]
    >+ O zamiarze sporządzenia spisu z natury w innym terminie niż na dzień 1
    >+ stycznia, 31 grudnia oraz na dzień rozpoczęcia działalności gospodarczej
    >+ podatnicy są obowiązani zawiadomić w formie pisemnej właściwy urząd
    >+ skarbowy w terminie co najmniej siedmiu dni przed datą sporządzenia tego

    Jeśli o mnie chodzi to tak.

    >+ Ja jakoś nie mogę tego powiązać ze zmianą
    >+ wspólnika o której jest wyżej

    IMHO nie ma możliwości uchylenia się: w którym miejscu widzisz
    taką możliwość że spisu "skarbowego" (żeby była jasnośc że nie
    rozmawiamy o spisywaniu dla własnych celów :)) poza zacytowanymi
    przypadkami *można* nie zgłaszać ??
    Przecież zapis jest wyjatkowo niezagmatwany logicznie: przy
    rozpoczęciu i na koniec roku *wyjątkowo* nie trzeba.
    Z czego ma wynikać że spis zrobiony 31.VIII również może
    nie być zgłoszony ?? Hm... Ja tam technokratą jestem... ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd