    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana wspólnika w SC
    Date: Tue, 10 Sep 2002 12:41:41 +0200

    On Tue, 3 Sep 2002, Jacek wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    [...]
    >+ > Przecież zapis jest wyjatkowo niezagmatwany logicznie: przy
    >+ > rozpoczęciu i na koniec roku *wyjątkowo* nie trzeba.
    >+ > Z czego ma wynikać że spis zrobiony 31.VIII również może
    >+ > nie być zgłoszony ?? Hm... Ja tam technokratą jestem... ;)
    >+
    >+ No właśnie z tego
    >+ Przed zaprowadzeniem księgi i na koniec każdego roku podatkowego, a
    >+ także w razie zmiany wspólnika, zmiany proporcji udziałów wspólników
> [...]

    Ale ty cytujesz przypadki kiedy trzeba *ZROBIĆ* spis, a nie
    kiedy trzeba go *ZGŁASZAĆ* !
    Zapisu jakoby obowiązkowych spisów nie trzeba było zgłaszać
    nie widzę. Owszem, co do tego że dobrowolne spisy trzeba
    zgłaszać to jesteśmy zgodni, ale IMO z zapisu wynika że
    katalog zwolnień z obowiązku *zgłaszania* jest zamknięty
    (jak to mówią prawnicy), czyli każdy inny (apis) musi być
    osobno zgłoszony. Również jeśli jest to spis obowiązkowy...

    Pozdrowienia, Gotfryd