    From: "Jacek" <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana wspolnika w s.c. - cd.
    Date: Sat, 11 Jan 2003 19:02:38 +0100

    Lukasz Kalinski <l...@p...onet.pl> wrote:
    > firmie. Podatek do zaplaty 14 pln. :-)
    > (10.000*20%udział*7%dochod/przychod za ostatnie 3 m-ce*10%
    zryczaltowany
    > podatek).
    >
    > A co w takim razie z pozostalym majatkiem firmy (sr.trw+wyposazenie)?
    > Zostaje w firmie i nie jest rozliczany, bo nie wchodzi w sklad
    remanentu,
    > czy cos moze jeszcze przegapilem?

    Ja mam inne zdanie.Dlaczego chcesz robić remanent likwidacyjny? Przecież
    spółka nie ulega likwidacji.Remanent owszem trzeba zrobić,ale taki zwykły
    jak na koniec roku.Na bazie tego spisu obliczyć dochód odchodzącego
    wspólnika,i od tego dochodu wspólnik ma zapłacić podatek.Odnośnie zaś
    wyposażenia i ST to sami ustalacie co się z nimi stanie.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet