  • 1. Data: 2004-03-16 09:54:23
    Temat: Zmiany w PIT 5
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Zmienił się nieiwle PIT 5, między innymi drobnymi zmianami usunęli pole
    z datą wypełnienia.
    Czy teraz mamy nie wpisywać tej daty wcale, ostatnio dopisałem ją koło
    podpisu?
    Po co taka zmiana, jaka jest jej logika?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-03-16 21:50:51
    Temat: Re: Zmiany w PIT 5
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 16. marca 2004 10:54 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Mariusz:

> [...]
    > podpisu?
    > Po co taka zmiana, jaka jest jej logika?

    Logika jest prosta: Taka data jest niepotrzebna. I tak ważna jest data
    złożenia do urzędu. Jak się nie zmieścisz w terminie, to data wypełnienia i
    tak Ci na nic. Wskaż jakieś zastosowanie dla tej daty. Ja nie znajduję.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-03-17 10:12:07
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    > Logika jest prosta: Taka data jest niepotrzebna. I tak ważna jest data
    > złożenia do urzędu. Jak się nie zmieścisz w terminie, to data wypełnienia
    > tak Ci na nic. Wskaż jakieś zastosowanie dla tej daty. Ja nie znajduję.

    Nawet jeżeli data była niepotrzebna, to czy ta zmiana była potrzebna?
    Można to było zmienić przy okazji jakichś poważniejszych zmian.
    Nie ukrywam że lepiej się czułem pisząc tą datę i podpisując się obok niej.
    Kiedyś się spóżniłem jeden dzień z wysłaniem PITa i gdyby im się chciało
    patrzeć na stępel pewnie miałbym karę, a tak była data wypełnienia i spoko.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-03-17 10:36:32
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mariusz
    >
    > Kidyś nie było od tego kar, a może raczej nie stosowano ich tak nagminnie
    jak obecnie.