    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Date: Tue, 31 Oct 2006 18:38:01 -0600

    <i...@w...pl> wrote in message
    news:1162335715.303332.199980@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...
    Pisałam o tym chyba w niewłaściwej grupie (pl.soc.prawo), więc
    pytam teraz Was: czy to prawda, że o ulgę zwalniającą od płacenia
    podatku od spadku trzeba się specjalnie ubiegać tj. złożyć pismo z
    prośbą, nawet jeśli się spełnia wszelkie warunki do zwolnienia z
    tego podatku? Czy Urząd Skarbowy, poinformowany w zeznaniu podatkowym
    o wszelkich zachodzących okolicznościach, nie powinien automatycznie
    zrezygnować z naliczania podatku? Jeśli trzeba rzeczywiście się
    UBIEGAĆ, to może ktoś wie, gdzie jest o tym napisane? Bardzo
    proszę, kto wie, niech powie, bo może dla mnie być już niedługo za
    późno...

    Jak pytałeś na pl.soc.prawo to odpowiem ci też tutaj.
    Co jest spadkiem?