  • 1. Data: 2006-10-31 23:01:55
    Temat: Znowu o skarbówce :-(
    Od: i...@w...pl

    Pisałam o tym chyba w niewłaściwej grupie (pl.soc.prawo), więc
    pytam teraz Was: czy to prawda, że o ulgę zwalniającą od płacenia
    podatku od spadku trzeba się specjalnie ubiegać tj. złożyć pismo z
    prośbą, nawet jeśli się spełnia wszelkie warunki do zwolnienia z
    tego podatku? Czy Urząd Skarbowy, poinformowany w zeznaniu podatkowym
    o wszelkich zachodzących okolicznościach, nie powinien automatycznie
    zrezygnować z naliczania podatku? Jeśli trzeba rzeczywiście się
    UBIEGAĆ, to może ktoś wie, gdzie jest o tym napisane? Bardzo
    proszę, kto wie, niech powie, bo może dla mnie być już niedługo za
    późno...

  • 2. Data: 2006-11-01 00:38:01
    Temat: Re: Znowu o skarbówce :-(
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <i...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Jak pytałeś na pl.soc.prawo to odpowiem ci też tutaj.
    Co jest spadkiem?

  • 3. Data: 2006-11-01 10:09:25
    Od: i...@w...pl

    witek napisał(a):
    > Jak pytałeś na pl.soc.prawo to odpowiem ci też tutaj.
    > Co jest spadkiem?
    To już może w pl.soc.prawo dokończmy :-)

  • 4. Data: 2006-11-01 23:52:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Oct 2006, i...@w...pl wrote:

    > Pisałam o tym chyba w niewłaściwej grupie (pl.soc.prawo), więc
    > pytam teraz Was: czy to prawda, że o ulgę zwalniającą od płacenia
    > podatku od spadku trzeba się specjalnie ubiegać

    O której uldze myślisz?
    Bo w tym podatku jest parę *zwolnień* i pewnie o nie chodzi, ale
    podejrzewam że ich status jest różny.
    Od należących się "z automatu" do np. zwolnienia z okazji "zamiaru
    mieszkania w otrzymanym lokalu przez podatnika nie mającego innego
    własnego mieszkania" (czy jakoś tak).

    pzdr, Gotfryd