    From: tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Znowu sukces!
    Date: Sun, 07 Nov 2010 17:51:34 +0100

    On 07.11.2010 14:13, Mich wrote:
    >> Polecam artykuły:
    >> http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,Biznes-Jaki-bi
    znes-Kto-tu-niby-ma-zarabiac,wid,12800164,wiadomosc.
    html
    c-dla-malych-przedsiebiorcow-Zaczyna-sie-walka-ze-zl
    odziejskim-panstwem,wid,12799090,wiadomosc.html

> [...]
    >
    > Kolejna szemrana organizacja, myślę sobie. Ale po chwili widzę, że
    > przewodniczącym rady nadzorczej nowego związku jest Robert Gwiazdowski - to
    > może coś w tym jest, znów myślę?
    >
    > No to wyszukuję, zaglądam i co widzę? http://zpp.net.pl/pl/Rejestracja -
    > "Składka członkowska wynosi 100 zl miesięcznie."
    > Pięknie. "Mali przedsiębiorcy" na pewno chętnie pozbędą się kolejnej stówy
    > na miesiąc. W końcu muszą już mieć na ZUS, NFZ i podatki.
    > A w zamian za to będą mogli się tytułować członkami ZPP i mieć dostęp do
    > "zasobów związku". Dzięki, innym razem - już chyba lepszą inwestycją jest

    Zobaczmy co z tego wyniknie. Każda taka organizacja ma potencjał stać
    się kolejną spółdzienią mieszkaniową, ale nie skreślajmy tej inicjatywy
    zanim faktycznie nie zejdą z deklarowane kursu. W końcu jak dotąd nikt
    nas nie reprezentuje, nawet zgrubsza.

    --
    Tomek