  • Data: 2005-05-09 18:48:06
    Temat: Re: Znowu ten zus
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bozoo wrote:

    > Witam.
    >
    > Pytanie co te złodzieje mi zrobią. W ubiegłym miesiącu
    > (za marzec) omyłkowo posłałem składkę FP na
    > niewłaściwe konto. Zamiast na *53 poszło na *51.
    > Zorientowałem się dopiero teraz, jak płaciłem za
    > kwiecień. Pytanie - bardzo mam przerąbane? I jak
    > ja mam to teraz odkręcić? Podejrzewam, że bez
    > ekscytującej wyprawy do pałacusię nie obejdzie?

    Kiedys sie pomylilem na jakies grosze wlasnie podobnie. No i coz,m w
    nastepnym miesiacu odjalem tu, dodalem tam (tam gdzie nei poszlo sume
    wyslalem w 2 kaewalkach opisanych adekwatnie co do formularzy) -
    sporzadzilem notatke sluzbowa co i jak i dlaczego tak a nie inaczej,
    wlozylem ad acta i .. koniec.

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz