    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Znowu ten zus
    Date: Wed, 11 May 2005 14:34:31 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    w wiadomości <news:Pine.WNT.4.60.0505111055130.1988@athlon> wstukał:

    > On Tue, 10 May 2005, Herbi wrote:
    [...]
    > Oj... ciekawych rzeczy się dowiem :[
    > Przez ponad pół roku wysyłałem wpłaty z niewłaściwym numerem
    > deklaracji (podawałem kolejno - za styczeń 01, za luty 02,...
    > w październiku dostałem pismo że system nie przyjmuje do
    > wiadomości istnienia 8 deklaracji za sierpień, widać
    > można złożyć tylko 7 korekt :>). Później co miesiąc
    > dostawałem żądanie wyjaśnienie dlaczego nie ma "deklaracji
    > o numerze n dla 1<n<8" :]

    I co im odpowiedziałeś?
    Mnie dali spokój z takimi pytaniami, po wyjaśnieniu, że ten ich genialny
    program, którego każą używać mnie do tego zmusił. Nie moja wina, że
    "wysłałem", skoro przed włożeniem do koperty zorientowałem się, że jest źle
    i program wygenerował mi kolejny numer.

    --
    Stacja dyskietek ma 4 wkręty z jednejstrony i 4 wkrety z drugiej strony. W
    zalezności od obudowy nie zawsze łatwo wykręcić te wkrety.