    From: "taxer" <taxer <NOSPAM>@krynica.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zryczaltowany podatek dochodowy i uslugi geodezyjne?
    Date: Sun, 12 Feb 2006 20:22:06 +0100

    Użytkownik "Umiar" <u...@g...com.pl> napisał w wiadomości
    news:43ef48b6$1@news.home.net.pl...
    > powiem szczerze ze nie znalazlem takich zapisow w >tym zalaczniku.
    > Napisz co i jak dokladnie, najlepiej z numerami stron.

    Ależ proszę bardzo :
    Strona 5
    Załącznik nr.2
    Wykaz usług których świadczenie wyłącza podatnika z opodatkowania ryczałtem
    od przychodów ewidencjonowanych, oznaczonych wg PKWiU

    Pozycja 15 Grupa 74.2 Usługi architektoniczne i inżynierskie.

    PS.Pokazane przezemnie usługi z grupy 74.2.......... miały być tylko
    przykładem dlatego pokazałem ich kilka.
    Jakby nie było 74.20.73-74 to nic innego jak usługi geodezyjno
    kartograficzne tak więc bezwzględne wyłączenie z ryczałtu. Nad czym
    zastanawiali się w US pozostawiam bez komentarza :-)

    Pozdrawiam
    taxer