    From: "wektor" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zus nie chce przyznać mi emerytury
    Date: Fri, 1 Dec 2006 20:38:32 +0100

    Użytkownik "kamila" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1164987594.058073.115430@f1g2000cwa.googlegroup
    s.com...
    mam taki problem w tym roku przeszłam na wcześniejszą emeryture
    pracowałam jako nauczycielka 16 lat. Zus dopatrzył się że przed
    1983r pracowałam u rodziców na gospodarstwie i mi tego nie wliczyli a

    według prawa można wliczyc sobie prace w gospodarstwie przed
    1983rokiem.nie wiem co mam robić nie mam pracy ani emerytury.Może
    ktoś wie czy zus może mi tego nie wliczyć, czy jest jaki przepis
    który to zmienia.Czekam na odp. Pilne.

    Jak mogłaś przejść na wcześniejszą emeryturę, skoro ZUS jej nie
    przyznał?