  • 1. Data: 2006-05-04 19:06:01
    Temat: Re: Zus wypłacił nienależne pieniądze
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Pisałam niedawno, że ZUS wypłacił mojej znajomej nienależne świadczenie
    przedemerytalne. Jak się okazało, to mało że wypłacił cos, co nie należało
    się, to jeszcze więcej niż podał w decyzji.
    Po zgłoszeniu do ZUS, że wypłaca nienalezne pieniądze, ZUS opamiętał się i
    teraz wszystkich wzywa o przedstawienie dowodów, że nie mieli dochodów w
    okresie za który ZUS wypłacił im wyrównanie.