  • Data: 2004-07-02 15:07:46
    Temat: Re: Zwolnienie z DRA w 1999
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq"

    > Czy naprawdę nikt nic nie wie o składaniu tych zaległych DRA????
    > Dodam tylko, że za te miesiące gdy ich nie składałem nadal nie mam
    > składek przekazanych do OFE.

    ja o tym pisalam
    ostatnio bedac w zusie w krakowie po zasiwadczenie pani poprosila aby doslac
    jej "brakujace" deklaracje dra za 1999 rok bo ona wie ze nie trzeba bylo -
    ale system "nie klonuje" i przez to sa zle naliczane skaldki na ofe wlasnie
    za 99 rok, od 2000 roku system juz dziala poprawnie:-))))))

    nic dodac nic ujac - wyslalam a pani ogladnela potwierdzenia wyslania i
    wydala zaswiadczenie:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki