  • 11. Data: 2002-09-21 13:47:11
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT 2002
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Ale to chyba jednak większośc osób wie, przecież jest to zanaczone nawet
    > na VAT-6

    A przynajmniej powinna wiedzieć ;-)
    IMHO dodatkową pułapką jest jeszcze sformułowanie "okresu prowadzonej
    sprzedaży", co w praktyce niekoniecznie musi się pokrywać z okresem
    prowadzenia DG - od czasu do czasu pojawiają się w prasie opisy co bardziej
    drastycznych przypadków.

    Pix

  • 12. Data: 2002-09-22 16:02:10
    Od: mm01 <m...@p...fm>

    no wlasnie, mam problem bo nie wiem jak liczyc ten limit 38500zl, dla
    osoby ktora miala zawieszona dzialalnosc, i np. odwiesila od 01-04-2002
    (firma powstala w 2000 roku);
    proporcjonalnie czy pełny limit?;
    może szanowni grupowicze podpowiedza?

    pozdrawiam