    From: "McBain" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z podatku VAT dla rozpoczynającego Dz.G.
    Date: 8 Nov 2006 03:11:24 -0800

    Witam,

    Po pierwsze to ja na nikogo przecież nie krzyczę, grzecznie pytam,
    proszę ze mnie nie robić potwora od razu :( Może był cień histerii
    w mojej wypowiedzi jak się zorientowałem co sobie zrobiłem.. ech,
    kto by się nie zdenerwował??

    Na księgowego się zdenerwowałem, ponieważ pytałem go o to
    zwolnienie, powiedział, że mnie to nie dotyczy. Nie wiem już sam
    może źle się zrozumieliśmy. Ostatnio go pytałem też o faktury dla
    klientów z Uni, którzy nie są płatnikami VAT (kilka wątków
    niżej), stwierdził że stawka 0%, wg was 22% i jakoś bardziej wam
    jednak ufam :)) No powiedzcie jak tu się nie zdenerwować na niego?

    Co do mojej branży, usługi graficznie, dokładnie cyfrowy retusz
    fotografii. Dostaję zdjęcia od klienta, retuszuje, odsyłam, dostaje
    kase. Kilku klientów chciało faktury, więc postanowiłem się
    zarejestrować jako płatnik, nie zdając sobie do końca z
    konsekwencji.

    Archiwum w miarę możliwości też czytuje, czytałem o problem z
    księgowymi i jestem przerażony, przecież jak tak dalej pójdzie to
    mnie chyba wsadzą :(

    Ostatnie pytanie w sprawie tego nieszczęsnego VATu, jeżeli nie
    zakreśliłem, że rezygnuje to jestem zwolniony, czy nie?

    Chyba nie zostanie mi nic innego jak dużo zarobić, robić duże
    odliczenia i jakoś na tym dużo nie stracić. Pikuś :)))

    Pozdrawiam serdecznie
    Wojtek