  • 1. Data: 2004-08-04 18:48:43
    Temat: Zwrot Vat-u a kontrola z US
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow,

    Mam krotkie pytanko. Za miesiac bede wystepowal o zwrot Vatu, czy moge
    spodziewac sie pewnej kontroli ze strony US?
    Czy ma znaczenie w takim wypadku czas w jakim bede chcial to odzyskac?
    (30-90 dni)

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-04 19:47:24
    Temat: Re: Zwrot Vat-u a kontrola z US
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spodziewac sie pewnej kontroli ze strony US?
    > Czy ma znaczenie w takim wypadku czas w jakim bede chcial to odzyskac?

    Jezeli bedzie to termin krotki to kontrola na 100 % przy dluzszym daje CI
    troszke mniej %
    Kontrola wcale nie jest taka straszna(wiem bo sam je przeprowadzam) pzdr

  • 3. Data: 2004-08-05 10:10:32
    Od: "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl>

    Użytkownik "Pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Kontrola wcale nie jest taka straszna(wiem bo sam je przeprowadzam) pzdr

    Tylko od metra zmarnowanego czasu. Dlatego o zwrot VAT-u wystąpiłem raz.
    Jedyny. Skutecznie zniechęciliście mnie, Panowie Urzędnicy, do kolejnego
    wystąpienia. Trzymajcie sobie te kilkadziesiąt tysięcy. To mój koszt
    świętego spokoju. Trzeciego dnia już nie miałem cierpliwości tłumaczenia
    zawiłości importowych miłej Pani. Jeśli teraz, w dobie transakcji
    wewnątrzwspólnotowych przyszedłby ktoś równie kompetentny, straciłbym ze dwa
    tygodnie.

    Dajcie nam spokojnie pracować.

    --
    Pozdrawiam, Miro
    http://www.soundtrade.pl

  • 4. Data: 2004-08-05 10:25:22
    Od: "lolek" <...@m...il>

    Użytkownik "Mirosław Stępiński" <s...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:41120796$1@news.home.net.pl...
    > Dajcie nam spokojnie pracować.

    ...Byśmy mogli zarobić na podatki z których między innymi płacone są pensje
    darmozjadów i pierdzistołków skarbowych, o czym to ścierwo raczy zapominać
    żaląc się na swój los i biorąc łapówki....

    Państwo jest dla obywateli , a urzędnicy SŁUŻĄ obywatelom ????????????
    Które i kiedy ?
    :-(

  • 5. Data: 2004-08-05 22:10:55
    Od: "weronika" <a...@a...pl>

    Użytkownik "ralf78" napisał w wiadomości >
> [...]
    spodziewac sie pewnej kontroli ze strony US?
    > Czy ma znaczenie w takim wypadku czas w jakim bede chcial to odzyskac?

    Jeśli się teraz 'uprzesz' na 30 albo 90 dni zwrotu VAT, z pewnością
    przyjdzie ktos na kontrolę, choćby po to, by się dowiedzieć dlaczego akurat
    takie terminy zwrotu wybrałeś;)
    Coś mi się zdaje, że od maja 'w uzyciu' jest 180, 60, ew. 25 dni;)
    weronika
    "Pewnik: nie ma pewnika dla podatnika";)