  • Data: 2017-09-18 15:09:07
    Temat: Re: Zwrot darowizny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:opm204$hk9$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2017-09-16 o 17:27, J.F. pisze:

    >Na jakiej podstawie? (No, jakaś podstawa jest, czy to 14 dni, czy
    >rękojmia - i o to właśnie chodzi).

    Na podstawie porozumienia ze sklepem, jego dobrowolnej oferty
    ("przyjmujemy zwroty"), oraz przy zakupie na odleglosc - z mocy
    ustawy.
    I ustawa w *** ma, ze umowa sie dokonala - tzn ja wplacilem pieniadze,
    a sklep dostarczyl towar :-)

    >Zaczynasz rozumieć:)

    Skoro dochodzimy to pewnego consensusu, to teraz musicie mnie tylko
    przekonac, ze otrzymanej darowizny nie da sie zwrocic.
    Tzn fizycznie sie nie da, a nie "bo nie ma podstawy" :-)

    >Ale to reklamacja, a nie rozwiązanie umowy.

    Ktora moze sie skonczyc rozwiazaniem umowy za porozumieniem stron,
    mimo, ze kafelki juz przyklejone :-)

    >Idąc tym tropem - jak dostaniesz darowiznę uszkodzonego komputera, to
    >też możesz ją "rozwiązać" wyrzucając komputer na śmietnik.

    Nie widze zwiazku.

    >Ale jeśli będziesz chciał dać go komuś dalej (choćby darczyńcy), to
    >będzie to już kolejna umowa darowizny.

    Zgadzam sie, z wyjatkiem frazy w nawiasie :-)

    J.