    From: "GregorY" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - fundusze unijne.
    Date: Tue, 12 Jun 2007 18:53:40 +0200

    jestem już po lekturze uzasadnienia i.... mam częściowy niedosyt.
    Wrócę do tematu za kilka tygodni jak rozpatrzą moje zażalenie ale na dzień
    dzisiejszy sprawa wygląda tak:
    generalnie postawiono mi dwa warunki o których pisałem wcześniej - fundusz
    na konto wykonawcy i 2) moja pensja z tego konta.
    Okazało się, że moje dwie pierwsze cyfry numeru bankowego były inne i
    zakwestionowano mi mój wniosek, ale znalazłem aneks do umowy ramowej i już
    wszystko gra - po drodze była zmiana kont. Teraz czekam na odwołanie i nie
    przewiduję większych problemów z uzyskaniem pozytywnej opinii - choc jak
    wiadomo w tym kraju wszystko jest mozliwe patrząc po kolegach, który każdy z
    nich złożył zapytanie do swojego US i odpowiedzi to była wielka loteria -
    generalnie nikt nie dostał pozytywnej opinii.

    Jest więc o co walczyć, ale o ewentualnym zwycięstwie napisze za kilka
    dni/tygodni.

    --
    GregorY