  • 1. Data: 2004-04-21 19:16:03
    Temat: Zwrot podatku spóźniony o rok
    Od: "Weronika" <t...@a...pl>

    Urząd Skarbowy dopiero w tym roku przy bieżącym zwrocie dokonał zwrotu mojej
    nadpłaty podatku za rok 2002. Wprawdzie nie było tego dużo (ok. 15 zł) ale
    słyszałam, że US ma obowiązek zwrócić nadpłatę w ciągu 3 miesięcy. Czy w takim
    razie mam złożyć jakąś skargę? Wtedy podawałam nr konta, teraz nie, a zwrot
    przyszedł na konto męża (pierwszy raz rozliczaliśmy się wspólnie). Może moje
    konto było błędnie podane, ale czy wtedy US nie powinien przysłać zwrotu
    pocztą?

    Pozdrawiam
    Weronika

  • 2. Data: 2004-04-21 20:25:56
    Temat: Re: Zwrot podatku spóźniony o rok
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Weronika" <t...@a...pl> wrote in message
> [...]
    moje
    > konto było błędnie podane, ale czy wtedy US nie powinien przysłać zwrotu

    3 miesiące, a jak później to z odsetkami, ale najpierw musisz się dowiedzieć
    co było powodem tak późnego rozliczenia. Może machnęłaś się w numerze
    rachunku, a może pit im się zapodział.
    Zawsze możesz im wyslać pytanie: dlaczego ?

  • 3. Data: 2004-04-22 08:49:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    poilkj wrote:

> [...]
    > numerze rachunku, a może pit im się zapodział.
    > Zawsze możesz im wyslać pytanie: dlaczego ?

    A zgadnij ile to jest 17 % od 15 PLN

    Ja to bym sie cieszyl, ze US nie marnowal pieniedzypodatnika
    na przelewanie 15 PLN ... ale pewnoprzyczyna byla inna niz torska
    o te pieniadze..

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-04-22 12:25:29
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > A zgadnij ile to jest 17 % od 15 PLN
    >
    > Ja to bym sie cieszyl, ze US nie marnowal pieniedzypodatnika
    > na przelewanie 15 PLN ... ale pewnoprzyczyna byla inna niz torska
    > o te pieniadze..

    To jest twoje gdybanie, jak większość twoich listów na tej grupie.

  • 5. Data: 2004-04-22 16:12:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Apr 2004, poilkj wrote:

    >+ "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> wrote
    [...]
> [...]
    >+ > o te pieniadze..
    >+ >
    >+ To jest twoje gdybanie, jak większość twoich listów na tej grupie.

    Nie denerwuj się. Prawdą jest iż podatnik dostał WIĘCEJ z tytułu
    dostania wszystkiego "za jednym zamachem" niż wyniosłaby kwota
    pozostała po doliczeniu odsetek i odliczeniu kosztów dostawy
    pocztą :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-04-23 10:03:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > Bo wiekszosc pytan na grupie jest do wrozki.
    >
    > Czlowiek chce odsetki .. zmienialy sie one w ciagu ubieglego roku
    > ale byly inzsze niz owe 17%. wiec byly mniejsze niz ok 2 zl i 50 gr.
    >
    > Nie napisal, czy zwrot mial byc poczta i czy
    > po potraceniu nie dostalby przekazu na 0 Zl.
    >

    > Wiec zamiast sie czepiac pomysl - to podobno nie boli.

    Alez Bogus, przeciez wiesz że sa ludzie których boli.
    Sama sugestia że mogliby sie zdecydowac na tak bolesny zabieg jak
    myslenie powoduje u nich atak furii i rzucanie mięchem na prawo i lewo...

    A daj sobie spokój, szkoda wątroby, przyda sie do czego innego ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-04-23 10:08:31