    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwrot podatku - w jaki sposob?
    Date: 2 Mar 2002 15:46:46 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pa130.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Osobnik posiadający mail'a a...@w...ipl.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > zwrotu.
    >
    > Odpowiadam Ci Bosmanie
    > Dokladny numer konta, bank wpisz w rubryce M poz.128 Uwagi Urzedu
    > podpisz to czytelnie. Dostaniesz na konto. Ja tak robie od lat i jest
    > dobrze. Anusia

    Odpowiadam Ci Anno:
    licz się z tym że dostaniesz wezwanie do złożenia, chyba że już to
    wcześniej zrobiłaś. Zwrot dostajemy na konto, jeżeli podaliśmy je w dziale
    NIP, jeżeli nie podaliśmy, to dostaniem zwrot za pośrednictwem poczty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert