  • Data: 2006-04-24 20:31:30
    Temat: Re: Zwrot za Pit; Ile sie czeka?
    Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przed
    >
    > a 250zl to mala kwota czy duza? :)

    Dla jednych mala, a dla drugich duza.
    US ma 3 miesiace, wiec nawet jak na poczatku lutego zlozyles - maja jeszcze
    kilka dni na przelew.

    Pociesze cie, ze ja 14 listopada zlozylam VAT-7 i czekam na srednio duza kwote
    zwrotu VAT. Juz nawet pozytywnie kontrole z US przeszlam, ale jeszcze prawie 3
    tgodnie do 14 maja trzeba poczekac.

    Pozdr,