  • From: "Krzys-iek" <admin(a)krionix.sieć>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: a jednak 22% VAT na Internet...
    Date: Wed, 17 Sep 2003 14:07:19 +0200

    PawełJ wrote:

    > A dlaczego czepiłeś się kościoła? Nie żebym ich bronił, ale z tego co

    bo to duza firma.

    > ja sie orientuję, to kościół nie bierze od państwa. Utrzymuje się z
    > "tacy" i "co łaska". Z tym, że taca idzie do góry, czyli diecezji czy
    > gdzieś tam w każdym razie nie zostaje w parafii. Natomiast "co łaska"
    > idzie dla księdza. "Co łaska" jest wtedy jak ktoś umrze, jak się

    ale Pani kilka watkow nizej zarobila tez nie wiele - co laska mozna
    powiedziec i co ?
    5000zl kary za to ze nie siedziala na bezrobociu (tak mysle) i nie ciagnela
    od panstwa?
    Poprostu powiedz - placa podatki, rejstruja dochody (te co laska od ludzi)
    Przy mnie babcia dala na masze za dziadka (oh niej jej bedzie) 100zl
    ksiadz nie dal jej rachunku, paragonu, wiec jak to jest ?

    Bacia pyta: Ile sie nalezy, ksiadz na to ze co łaska ale ludzie tak 150 daja
    (sic!!)

    > obłożysz ich podatkiem to tak jakbys wiernych obłożył. Chociaż mi się

    ale mnie tez opodatkowali.. tez chce zbierac sobie, ale mi nie wolno.

    > coś mi świta, że 700 zl kwartalnie płacił dwa lata temu proboszcz,
    > który miał w parafii 5003 mieszkańców. Gdyby miał poniżej 5 tys
    > płaciłby dużo mniej. Tak mówił. Ale na koniec roku gmina zameldowała
    > mu 4osobową rodzinę przesiedleńców z Ukrainy i mu przyrosło :-)

    Jak nawet co 5 da to 10zl... duzo co?

    Czemu placa tak malo, ja sie z nimi nie identyfikuje (i chyba ta wiekszosc
    co na sld glosowala tez nie) wiec czemu maja taki maly raj podatkowy ?

    Do kosciola nie chodze, nie chce ich niszczyc !! Tylko by bylo rowno, ojciec
    ma kase fiskalna, ksiadz nie, ojciec nie zarobi raczej szybko na nowa
    avensis, ksiadz zmienai samochody czesto... Czyli maja dobrze, bardzo dobrze
    chyba.

    (nie atakuje kosciola by ktos tutaj sobie nie pomyslal)