    From: Tomek <m...@p...onet.BLABLA.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: a jednak 22% VAT na Internet...
    Date: Wed, 17 Sep 2003 14:42:16 +0200

    > ale Pani kilka watkow nizej zarobila tez nie wiele - co laska mozna
    > powiedziec i co ?
    > 5000zl kary za to ze nie siedziala na bezrobociu (tak mysle) i nie ciagnela
    > od panstwa?
    > Poprostu powiedz - placa podatki, rejstruja dochody (te co laska od ludzi)
    > Przy mnie babcia dala na masze za dziadka (oh niej jej bedzie) 100zl
    > ksiadz nie dal jej rachunku, paragonu, wiec jak to jest ?
    >
    > Bacia pyta: Ile sie nalezy, ksiadz na to ze co łaska ale ludzie tak 150 daja
    > (sic!!)
    Ot i cała filozofia - jeśli żałujesz księdzu tej nowej avensis to idź do
    babci i powiedz jej, żeby przestała dawać na mszę. Niech też babcia
    następnym razem weźmie odpowiedni paragon. Nie dość, że będzie mogła
    sobie tą kwotę odliczyć od dochodu, to jeszcze będziesz mógł spać
    spokojnie, bo ten datek ksiądz na 100% zarejestruje.

    Tomek