  • Data: 2004-12-11 14:29:21
    Temat: Re: aktualizacja PKD
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Radoslaw P."
    >
    > Zgłosić do prokuratury, jednocześnie powiadamiając o tym urząd.
    >
    > ***i co? szkoida czasu
    > w krakowie maja uchwale i juz
    > a ustawa jasno nie precyzuje ze nie wolno, tylko sie ustawodawcom wydawalo
    > ze napisali jasno ze nie pobiera sie oplat, ale jednak mozna to inaczej
    > interpretowac...

    Wałkował to ostatnio Janusz Weiss w Zetce. Podawał nawet odpowiednie artykuły w
    którtych jasno jest napisane że " w przypadku kiedy zmiana obejmuje wyłącznie
    dopisanie odpowiednich symboli PKD, nie wolno pobierać żadnych opłat ". Nie
    notowałem ponieważ mnie to już nie dotyczy. Razem z doipisaniem PKD musiałem
    nanieść i inne zmiany a tu już należy bulić.