  • Data: 2006-02-26 00:24:39
    Temat: Re: amortyzacja -> kpir
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:dtqr5q$9kd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Czy odpisy amortyzacyjne mozna wpisywac do kpir z opoznieniem ?
    > (tzn. np. nie wpisywac przez kilka miesiecy, a dopiero pozniej
    > naraz kilka?) (zalezy mi na wykazaniu wyzszego dochodu w picie,
    > dla zwiekszenia 'zdolnosci kredytowej').
    > a.

    Ja to praktykowalem. Kontroli z dochodowego nie mialem, a kontrola vat
    (ktora mialem) sie tym nie interesowala, bo niby dlaczego. :-)

    Tylko przypadkiem nie zmieniaj amortyzacji na roczna z miesiecznej, w
    czasie jej trwania, bo tak jest na pewno nieprawidlowo. Amortyzacje
    nadal miej miesieczna, tylko wpisz te kwoty jakims dowodem zbiorczym,
    kiedy juz bedziesz chcial. Ogolnie koszt mozesz wpisac w dowolnym
    momencie roku, nie wiem na ile ostre wyjatki sa w kwestii amortyzacji.

    Nie jestem teoretykiem, jestem praktykiem, wiec poczekaj na
    interpretacje ludzi bardziej kompetentnyych. :-)

    marekz