  • Data: 2002-02-21 14:16:09
    Temat: Re: amortyzacja notebookow - jak ?
    Od: "Barlew" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy juz wszystko wyjasnilem?
    Wlasnie problem w tym, ze Ty niewiele wyjasniasz - ja jestem praktykiem i
    oczekuje porad praktycznych, a nie np.: na moje stwierdzenie "st. amort.
    60%" ty stwierdzasz >Przeoczyles ust. 4.<
    i co mi z takiej informacji!!?? powiedz lepiej dobrze lub zle!
    tego typu odpowiedzi sa dla mnie rownie bezwartosciowe jak odpowiedzi Pan z
    US, a ty chyba nie pracujesz w US? ;)