    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: anulowanie faktury
    Date: Tue, 22 May 2007 15:06:28 +0200

    > wbrew pozorom to nie takie proste jednak
    > podatek nalezy się od usługi wykonanej, a nie od zapłaconej
    > usługa została wykonana, a z pewnych powodów nie przyjęta
    > moim zdaniem bardziej do przyjęcia byłoby anulowanie faktury, co dalej nie
    > zmienia faktu, że usługa przynajmniej częściowo została wykonana

    Ja byłbym za korektą. Zgadzam się z gonią, że VAT należy sie od usługi
    wykonanej a nie zapłaconej. Ale zwróć uwagę, że nabywca usługi nie jest
    zadowolony w wykonywanej (wg mnie powinno być "wykonanej") usługi. Zapewne
    więc złozył reklamację. A z postu michalsiaka wnioskuję, że on tą reklamację
    uznał (bo skoro kombinuje jak anulować fakturę). Wiec wg mnie powinien
    wystawić korektę, bo uznanie reklamacji jest moim zdaniem podstawą do
    wystawienia korekty.