    From: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: bardzo mala dzialalnosc gospodarcza
    Date: Wed, 20 Oct 2004 09:28:21 +0200

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cl3v6d$dcm$1@inews.gazeta.pl...
    > hmm nie myslalem o tym :)
    > mam swoj komputer, ktory jest w sieci internet i chcialbym zarabiac na
    > wykorzystaniu go do roznego dostepu dla roznych uslug.
    > do spolki mam kolege, ktory tez ma te same plany co ja i robimy to razem.

    1. działalność zarobkowa lub zawodowa, ciągła zorganizowana czyli:
    działalność gospodarcza - jeśli przedajecie "ciągle, wielu klientom, w
    sposób zorganizowany" to musicie mieć działalność.

    2. jeśli będziecie podwykonawcą, np. znajdziecie przedsiębiorcę, który
    będzie obsługiwał klientów, a wam zleci jedynie outsourcing komputerów, to
    macie tylko jedną umowę, więc nie ma przesłanek, że prowadzicie DG, nie
    musicie się rejestrować.

    p.
    W,