eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibłąd przy realizacji żądania faktury do paragonu › Re: błąd przy realizacji żądania faktury do paragonu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "masuro" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: błąd przy realizacji żądania faktury do paragonu
    Date: Tue, 26 Oct 2004 19:58:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 47
    Message-ID: <clm381$k1a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cllrda$ejq$1@inews.gazeta.pl> <clm167$l5j$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip8.zabrze.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098813507 20522 213.227.66.8 (26 Oct 2004 17:58:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2004 17:58:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-User: masuro
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:124720
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik masuro napisał:
    >
    > > Witam grupowiczów!
    > > Wiem, że jeśli klient kupił towar na paragon, a teraz
    chce
    > > fakturę, to trzeba mu zabrać paragon i przyczepić do
    kopii
    > > faktury wystawionej normalnie z numerem kolejnym, i że
    > > faktury takiej nie księguje się, bo kwota została już
    > > zaksięgowana w raporcie dobowym z kasy fiskalnej.
    > > Sęk w tym, że mój wspólnik nie wiedział, bo go o tym nie
    > > poinformowałam i zrobił tak:
    > > wystawił fakturę korygującą ten paragon (że niby to
    zwrot
    > > towaru) niestety nie odebrał paragonu, ani nie
    sporządził
    > > żadnego protokołu zwrotu towaru, a następnie wystawił
    > > fakturę.
    > >
    > > Co mam z tym fantem zrobić?
    >
    > Zastrzelić takiego wspólnika. Rozwiązac spółke najszybciej
    jak sie da.
    > Taka głupota powinna być karalna.
    >
    > Maddy

    Maddy, plizzz nie znęcaj się
    to, że to GŁUPOTA :-( sama przecież wiem i wspólnik już za
    to oberwał ode mnie, tym nie mniej nie jestem pewna jak z
    tego wybrnąć, więc ja-zielona chylę pokornie czoło przed
    starymi wyjadaczami jakimi są niektórzy "postmeni" grupy i
    proszę o radę, bo teraz muszę jakoś z tego wybrnąć.....

    czy mogę zrobić to tak:
    odnaleźć klienta - jest to dla mnie wykonalne
    i kazać mu podpisać fakturę korygującą i dodatkowo kazać mu
    podpisać jakiś protokół zwrotu towaru.
    i zaksięgować oba dokumenty:
    faktutę korygującą dokumentującą zwrot towaru i
    fakturę VAT dokumentującą sprzedaż
    przecież z VAT-em dla SP będę w ten sposób w porządku.

    Małgorzata
    PKPiR, VAT, memoriał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1