  • Data: 2004-08-08 15:15:00
    Temat: Re: bledny numer deklaracji ZUS
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <e...@o...pl> napisal(a):
    > Mam takie pytanie.
    >
    > Placac za ZUS poprzez MBANK zaplacilem za lipiec podaj numer deklaracji
    > 062004 zamiast 072004.
    > Czy musze to jakos odkrecic w ZUS-ie ? A moze juz po faworach i jeszcze sie
    > okaze ze musze drugi raz zaplacic ?

    Nie no, bez jaj ;-)

    > Moze przytrafilo sie komus cos takiego ?

    Tak, parę dni temu przyszło pisemko, że nie zapłaciłem za marzec. ;-)
    Patrzę - zapłaciłem, ale numer deklaracji za luty. Trzeba było tam iść,
    porozmawiać z niemiłą (niestety) panią i napisać pismo z prośbą o
    przeksięgowanie wpłat na rzecz kolejnego miesiąca.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie