  • 1. Data: 2004-08-08 15:03:48
    Temat: bledny numer deklaracji ZUS
    Od: "beetle" <e...@o...pl>

    Mam takie pytanie.

    Placac za ZUS poprzez MBANK zaplacilem za lipiec podaj numer deklaracji
    062004 zamiast 072004.
    Czy musze to jakos odkrecic w ZUS-ie ? A moze juz po faworach i jeszcze sie
    okaze ze musze drugi raz zaplacic ?
    Moze przytrafilo sie komus cos takiego ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2004-08-08 15:15:00
    Temat: Re: bledny numer deklaracji ZUS
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <e...@o...pl> napisal(a):
> [...]
    > 062004 zamiast 072004.
    > Czy musze to jakos odkrecic w ZUS-ie ? A moze juz po faworach i jeszcze sie

    Nie no, bez jaj ;-)

    > Moze przytrafilo sie komus cos takiego ?

    Tak, parę dni temu przyszło pisemko, że nie zapłaciłem za marzec. ;-)
    Patrzę - zapłaciłem, ale numer deklaracji za luty. Trzeba było tam iść,
    porozmawiać z niemiłą (niestety) panią i napisać pismo z prośbą o
    przeksięgowanie wpłat na rzecz kolejnego miesiąca.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-08-08 20:13:58
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    Musisz zrobic cos takiego.
    Pismo do zusu i opisz wszystko ze taki to a taki przelew z dn.......blednie
    opisano jako.............prosze o odpowiedznie przporzadkowanie do miesiaca
    cos w tym stylu
    pozdr.
    KJ