  • From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak faktur
    Date: Wed, 26 Sep 2007 11:36:58 +0200

    > A próbowałaś na www.orangeon-line.pl ?
    > Masz tam możłiwość wydrukowania faktury (wiem, to nie oryginał), możesz
    > również skorzystać z polecenia "Kontakt z Orange BOK", gdzie można napisać
    > reklamację, zamówić duplikat faktury (faktur).

    on-line zasugerowało mi Orange, ale to wiąze sie kolejnym dostarczaniem
    wpisu do ewid. np. faxem - którego nie mam bo TPSA "nie miała mozliwości
    przeniesienia i założenia nowej linii ;) w centrum miasta, no ale to na
    marginesie), własciwie mogłabym latać gdzieś i skanować dokumenty, potem
    przesyłać, ale tak naprawdę... z jakiej racji mam tracić czas, którego
    ciągle mi brakuje skoro byłam w oddziale osobiście i to powinno wystarczyć?

    > I zwykle skuteczniej :)
    > A jeszcze, jak im napiszesz, że być może zerwiesz z nimi umowę, to e-mail
    > zwrotny przyjdzie w ciągu 24 godzin (autopsja)

    ok. napisałam, napisałam, że jesli do piątku nie przyślą 3 zaległych
    faktur - zerwę z nimi umowę za to, że majac telefon na firmę przez nie
    otrzymanie rachunków nie mogę wrzucić ich w koszty.
    Zobaczymy co z tego wyniknie.
    Dzięki za podpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Ewa