  • Data: 2004-01-24 21:48:04
    Temat: Re: brak numeru ewidencyjnego na kasie fiskalnej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jan 2004, NN wrote:
    [...]
    >+ czyli jaka kara za brak numeru ewidencyjnego? brak możliwości odliczania
    >+ vatu?

    Tego nie wiem. Protestowałem tylko wobec zdania że istnieje możliwosć
    utraty "tylko" 30% VAT: albo 130% VATu naliczonego albo nie ma *tej*
    kary w ogóle, IMHO oczywiście :)
    Co innego VAT należny - wtedy nie wykluczam możliwości istnienia
    przypadku utraty "tylko" 30%, bo pod tym kątem jakoś nigdy nie
    czytałem !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)