  • Date: Mon, 20 Dec 2004 06:40:17 +0100
    Subject: Re: brak odprowadzenia skladki ZUS - kto winien
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: "X Y Z" <x...@p...pl>

    Dnia Sun, 19 Dec 2004 18:50:50 +0100, PawełJ

    > Dziwne tylko sk?d wzi??o si? ?e mog?e? przekroczyae sk?adk??
    > Poza tym je?eli by?o takie podejrzenie to pewnie zarobi?e? ok 65 tys
    > brutto

    Sytuacja nie jest moja ale na szczęście bliskiej mi osoby.
    Po prostu tyle zarobiła. W geodezji.
    Zmieniała jednak pracę i pracodawca (dokładnie jego biuro rachunkowe) źle
    wyliczyło przekroczenie składek ZUS - zabrakło kilkaset złotych, by móc
    korzystać ze zwolnienia.
    Obciążenie jest o tyle marne, że za dwa ostatnie miesiące jest to wypłata
    pensji prawie minimalnej.
    Poza tym jest to błąd - nawet nie analizując kwoty.

    Pozdrawiam
    Kuba