    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak pitu od firmy za 2004r
    Date: Mon, 3 Jan 2005 18:30:07 +0100

    > Dlaczego?? Skąd taka teza?

    Bo dobry pracownik przypomina swojemu przełożonemu, czyt, pracodawcy o
    obowiązkach ... jak nie robi tego ... tonie razem z nim .. chyba, że go nie
    lubi

    > Sądzisz że to debil i nie wie o podstawowych obowiązkach spoczywającym na
    > nim??

    Ty też nie wiesz ... więc nie filozofuj ... lepiej dwa razy przypomnieć, niż
    raz zapomnieć .. chyba, że umiesz inaczej ...... ale w późniejszych wywodach
    odnosisz się do małej furmy .. Więc ???

    > Hehehe - wtedy faktycznie można by to odczytać jako "niesubordynację" ;)
    Idiotą i debilem oraz kretynem jest ten, kto nie słyszy rad innych ... jak
    wspomniałem wcześniej
    Chyba młody jesteś ..... i nie spotkałeś się ze sttwierdzeniem szefa:
    "Wiedziałeś .... i nic mi nie powiedziałeś ?!!!!!!!!!!

    > Księgowa ..... księgowa nie jest konieczna w przeciętnej firmie ....
    > domniemywać można że nie jest to firma na PK - bo wtedy by już miał nową
    > księgową w firmie :)

    Nic nie domniemywam .... rzuciłem swoją propozycję rozwiązania

    > ehhhhhh

    Powzdychaj .. tyle Ci pozostało .... na brak argumentów .. a to najlepsze
    rozwiązania

    > Na pewno nie pytająca będzie ewentualnie korygować PIT-11/8b - to sprawa
    > *płatnika* !!!
    > Pytająca co najwyżej może korygować swoje PIT-36, 37 itp.

    A ja o innych pitach przecież nie piszę ....... jeśli pracodawca sam
    skoryguje Twoje Pity to przecież Ty jesteś zobowiązany skorygować własne
    .... jescze się taki nie narodził pracownik, który samowolnie koryguje pity
    własnego pracodawcy bez jego zgody .... no może Ty :))))))

    > Na szczęście nie jest skazana na Twoje sugestie.

    Pociesz się, że do Twoich również nie musi się stosować
    Ja podałem kilka rozwiązań a Ty mnie tylko negujesz .... rusz kipałą i
    wymyśl coś twórczego dla koleżanki.
    Przeciez Swiat nie polega tylko na "protestantyźmie" ... :))))))))
    Może nadejdzie i Twoja chwila

    > Do pytającej: Andrzej odpowiedział Ci już - pracodawca ma czas do końca
    > lutego wydać Ci PITa za ubiegły rok.

    a czas płynie :)))))

    pozdrawiam
    fart