    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: brak pitu od firmy za 2004r
    Date: Tue, 4 Jan 2005 15:01:04 +0100

    > Zaleca się zanurzenie tWOJEGO otworu gębowego w misce kwasu solnego o
    > stężeniu 99% i potrzymanie go tam przez okres około 16 godzin. Następnie
    > mógłbyś sie udać pod biurko i pociągnąć z napletka, może trafiłbyś
    > jakiegoś
    > samobójcę.

    Wiesz .. troszkę się pomyliłeś .. niewiele .... ae troszkę Twoj post
    powinien trafić na grupę
    alt.12step.sadomasochism.thewith-dragon
    tam z pewnością sobie ulżysz ... więc na co czekać ?????
    Jeśli możesz ..... proponuję zabrać ze sobą rożne narzędzia niezbędne do
    Twoich upodobań ..... po poście wnioskuję, że obcęgi do kawałkowania ciała
    przydałyby Ci się napewno ... natomiast rurka do usuwania z czaszki mózgu,
    bez jej otwierania, byłaby zbędna ...

    Mam prośbę skieruj swoje uczucia do kogoś innego .. ja kocham kobiety ... i
    u mnie nie masz szans

    Na tej tej grupie własnych uczuć, odczuć, preferencji oraz inklinacji
    sexualnych nie reklamuj więcej to nie ma nic wspólnego z podatkami, prawem,
    czy dyskują twórczą ... przynajmniej dla mnie

    I jeszcze raz informuję, że nie dam się byle mydłkowi sprowokować .... bo
    grupę tą czytają ludzie inteligentni .... a od nich za złe zachowanie
    dostaję burę ...... więc nie podskakuj .. bo w ryja

    pozdrawiam
    fart

    i nie pisz juz do mnie ... bądź mądrzejszy ode mnie ..... ustąp

    Jest na to inna grupa dla Twoich doznań ... zowie się to