  • Data: 2004-06-08 21:29:41
    Temat: Re: brak wymagania podpisu na f-vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Jun 2004, Samotnik wrote:
    [...]
    >+ > Ciekawe, dlaczego w swojej łaskawości ustawodawca zrezygnował obecnie z takiego
    >+ > bata na podatnika.
    >+
    >+ Kontroler VAT z którym rozmawiałem o tym podczas kontroli też ogromnie
    >+ na to utyskiwał i zapowiedział, że to się zmieni przynajmniej w
    >+ transakcjach PL-PL. ;)

    Przecież dyrektywy stosuje się "wprost" i są nadrzędne (zresztą czeka
    nas cyrk z Konstytucją: w tek chwili należałoby zaskarżyć Konstytucję
    do Trybunału Konstytucyjnego, bo jest sprzeczna sama z sobą dopuszczając
    możliwość sprawdzania zgodności TYLKO dla ustaw - a jednocześnie
    stanowiąc że umowy m-narodowe są obowiązującym prawem !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)