  • Data: 2007-08-21 15:18:49
    Temat: Re: budowa prototypu a KUP
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ania pisze:
    > Jestem osoba fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą,
    > usługowo-handlową, na ogólnych zasadach KPIR, jestem płatnikiem VAT.
    > Oprócz w.wym działalności firma rozpoczęła budowę prototypu urządzenia,
    > który w przyszłości posłuży za wzór do budowy docelowego urządzenia, z
    > wynajmu i uzywania, którego zamierzam czerpać dochód. Nie wykluczona
    > jest również seryjna produkcja w.wym urządzenia.
    > I teraz meritum sprawy, kupuję niezbędne surowce i części (stal,
    > elektronika, automatyka itp; niektóre pewnie zostaną jeszcze
> [...]

    wyjasnilo sie, poki co to nie moze byc ST, ponieważ bedzie uzytkowane
    krocej niz rok, pozniej tak czy inaczej bedzie rozebrane, wiec poki co z
    faktur mozna odzyskac VAT, zbierac je i na koniec kiedy urządzenie
    bedzie gotowe wrucic dopiero w koszty, oczywiscie nalezy gromadzic pelna
    dokumentacje :) dla US