    From: "Fin" <fin@[no_span]autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ciekawe?
    Date: Sun, 12 Sep 2004 14:14:01 +0200

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:chuu86$802$1@news.onet.pl...
    > rozliczam sie w VAT kwartalnie. Otrzymałem z US wezwanie do zapłaty
    > zaległego podatku VAT za miesiąc lipiec. Trochę się zdziwiłem bo ani nie
    mam
    > zaległości ani rząd wielkości kwoty do zapłaty nijak nie pasował do
    > płaconego zwykle podatku ani rzecz jasna ten lipiec. Udałem się więc do US
    > aby dowiedzieć się o co chodzi. Okazało się że pewien przedsiębiorca
    pomylił
    > cyfre w swoim nipie, i zaległość przypisali mnie. Nikt nie sprawdził, że
    nie
> [...]

    Z innych absurdów potwierdzonych przez zdaję sie NSA... Firma pomyliła
    numer konta i wysłała kase za fv na konto spółki będącej w upadłości, w
    pierwszej
    kolejności wierzycielami byli US i ZUS. Pieniądze przepadły (kilkadziesią
    tysięcy złoty),
    w końcu sprawa się skończyła w NSA gdzie sąd oddalił skargę, z tego co
    pamiętam
    głównym argumentem było to iż pieniądze nie są oznaczone co do rodzaju więc
    nie
    ma podstawy aby ich zwrócić...

    Gdzieś miałem kopie tego wyroku jakby kogoś interesowało, sprawa z przed
    paru miesięcy...

    pzdr
    Fin