    From: rumo <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ciekawostka z kasą fiskalną
    Date: Sat, 22 Jan 2005 21:58:51 +0100

    Użytkownik bo napisał:

> [...]
    Nie jest taka święta ważniejszy jest Vat-i jeśli vat jest mniejszy na
    kasie a większy na programie to juz kasa nie jest taka świeta:-(
    Program do obsługi musi mieć identyczne stawki vat jak są w
    kasie/drukarce jeśli są inne niestety powstają błędy i to jest wina
    właściciela kasy chyba że serwis podpisał pismo że programował kase
    zgodnie z danymi podanymi przez klienta/i były one inne niż błędne/

    > Co prawda wymaga to nieco pracy ale przeciesz masz TASME Z DRUKARKI
    > fiskalnej i tam kazda pozycja jest... >
    > Nie wiem co z "programem z kompa", czy tez ma swoj log....
    > Ale od czego sa kompy...
    A jaki to Program jeśli można wiedzieć?