  • 1. Data: 2004-10-25 19:02:11
    Temat: clo na elektronike z angli ?
    Od: "Piotrek" <j...@N...op.pl>

    Witam, planuje w najblizszym czasie sprowadzic kilka telefonow komorkowych z
    angli. Czy przy odbiorze tu w Polsce bede musial zaplacic jakies clo ? Czy
    urzad skarbowy moze sie zainteresowac moim towarem ? (Nie prowadze zadnej
    dzialnosci) Prosze o pomoc ;-)

    Pozdrawiam, Piotrek

  • 2. Data: 2004-10-25 19:57:36
    Temat: Re: clo na elektronike z angli ?
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <j...@N...op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam, planuje w najblizszym czasie sprowadzic kilka telefonow komorkowych
    > angli.

    O ile pisząc "angla" masz na myśli Wielką Brytanię to cła nie będzie.

    > Czy przy odbiorze tu w Polsce bede musial zaplacic jakies clo ? Czy
    > urzad skarbowy moze sie zainteresowac moim towarem ? (Nie prowadze zadnej
    > dzialnosci)

    Zainteresować to się zawsze może :(
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2004-10-26 05:00:26
    Od: "Piotrek" <j...@N...op.pl>

    > O ile pisząc "angla" masz na myśli Wielką Brytanię to cła nie będzie.

    Tak mam na mysli Wielka Brytanie. Nie zapytalem wczoraj jak wyglada sprawa
    Vatu ? Przypomnialo mi sie jak sprowadzalem laptopa z USA - Cla tez nie
    bylo, ale mialem (teoretycznie) zaplacic 22% vat. Jak sprawa wyglada tu ? Sa
    jakies oplaty ?

    Pozdrawiam, Piotrek

  • 4. Data: 2004-10-26 09:54:37
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Vatu ? Przypomnialo mi sie jak sprowadzalem laptopa z USA - Cla tez nie
    > bylo, ale mialem (teoretycznie) zaplacic 22% vat. Jak sprawa wyglada tu ?

    Są.
    Zapłacisz VAT brytyjski przy zakupie w Anglii.
    I tyle.

    Pozdr

  • 5. Data: 2004-10-26 10:50:48
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    jot.be pisze:

    > Sa

    > Są.
    > Zapłacisz VAT brytyjski przy zakupie w Anglii.
    > I tyle.
    >
    > Pozdr

    Zaraz chwileczke...

    Zalezy JAK sprowadzi z tej 'angli'

    jesli jako 'konsument' kupipi przywiezie, to jw.

    jeslijednak kupi w ramach dg, to bedzie to WNT
    i zaplaci 'vat od ichniego netto'

    Cla oczywiscienie, bo i niby gdzie..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-10-26 10:59:55
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > jesli jako 'konsument' kupipi przywiezie, to jw.
    >
    > jeslijednak kupi w ramach dg, to bedzie to WNT
    > i zaplaci 'vat od ichniego netto'

    Pisał w pierwszym poście, że nie prowadzi działalności...

    Pozdr

  • 7. Data: 2004-10-26 11:01:55
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    jot.be pisze:

    > Pisał w pierwszym poście, że nie prowadzi działalności...

    (dzieki za zwrocenie uwagi)

    > Pozdr

    jesli jako konsument kupi "wysylkowo"
    to tez moga bys "schody"