  • 1. Data: 2003-06-19 15:56:33
    Temat: co mnie czeka jesli...?
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Co mnie czeka jezeli zamiast 20.06 zloze deklaracje do Urzed. Skarb. 23.06?
    Jest to moja pierwsza deklaracja podatkowa dla tej firmy. Moge sie narazic?
    odsetki?

    dzieki i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-06-19 16:37:35
    Temat: Re: co mnie czeka jesli...?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Mikolaj wrote:
> [...]
    > Jest to moja pierwsza deklaracja podatkowa dla tej firmy. Moge sie narazic?
    Podatek jak zapłacisz z opóźnieniem i odsetkami to Ci nic nie zrobią.
    Natomiast złożenien deklaracji z opóźnieniem jest karalne mandatem.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-06-19 17:36:14
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl> napisał
    | Co mnie czeka jezeli zamiast 20.06 zloze deklaracje do Urzed. Skarb. 23.06?
    | Jest to moja pierwsza deklaracja podatkowa dla tej firmy. Moge sie narazic?
    | odsetki?

    a jutro urzędy są czynne?
    jeżeli termin złożenia deklaracji przypada na dzień wolny od pracy, to się przesuwa
    do
    dnia pracy, czyli jak złożysz w poniedziałek to wszystko będzie w terminie

  • 4. Data: 2003-06-19 21:43:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Jun 2003, maup wrote:

    >+ Mikolaj wrote:
    >+ > Witam,
    >+ >
    >+ > Co mnie czeka jezeli zamiast 20.06 zloze deklaracje do Urzed. Skarb. 23.06?
    [...]
    >+ Podatek jak zapłacisz z opóźnieniem i odsetkami to Ci nic nie zrobią.

    IMHO może nieco zależeć o jaką deklarację chodzi - ktoś tu kiedyś
    ostrzegał że przy PIT-4 niezapłacenie podatku potrąconego z wypłat
    dla pracowników i zleceniobiorców/wykonawców jest kradzieżą pieniędzy
    (które zostały im potrącone i nie odprowadzone do Skarbu).
    Znaczy: twoja opinia jest słuszna w zakresie PIT-5 i VAT-7 :),
    ale IMHO nie "ogólnie" :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-06-22 21:22:00
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > a jutro urzędy są czynne?
    > jeżeli termin złożenia deklaracji przypada na dzień wolny od pracy, to
    > się przesuwa do dnia pracy, czyli jak złożysz w poniedziałek to
    > wszystko będzie w terminie

    W Poznaniu np. są czynne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    Winston Churchill