    From: "W.R." <w...@w...ratymirski.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co nakazuje placic ZUS?
    Date: Fri, 17 Jun 2005 21:50:31 +0200

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 16:47:11 +0200, Bucz napisał

    > czy ustawa/prawo/cokolwiek nakazujace byc zarejstrowanym w ZUS i placic
    > im "characz" ? - nie lamie to prawa o wolnej konkurencji?

    Nie łamie - wszyscy mają takie same warunki (z grubsza).

    > ja np. chcial bym aby mnie ubezpieczala firma prywatna...

    To jest dozwolone przecież.

    > lub jeszcze
    > lepiej dobrowolnie na papierze chcial bym sie zrzec ubezpieczenia!

    Ja bym chciał się zrzec VAT-u i reszty.

    > dlaczego nie mozna pracowac bez ubezpoieczenia dobrowolnie?

    W Polsce można pracować tylko dobrowolnie. Praca przymusowa jest
    zakazana.

    > o wiele lepiej na tej calej szopce bm wyszedl jak bym sobie co miesiac
    > sam na konto skladal 300zl bez integracji nikogo z zewnantrzn!

    Możliwe, choć nie pewne.

    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski