  • 1. Data: 2007-08-14 14:06:23
    Temat: co sadzicie o ifirma.pl
    Od: Michał <b...@g...pl>

    Witam

    co sadzicie o ifirma.pl i ich uslugach?
    ma ktos jakies doswiadczenia we wspolpracy z ta firma?

    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-08-14 16:20:41
    Temat: Re: co sadzicie o ifirma.pl
    Od: Garvey <g...@o...pl>

    Michał pisze:
    > Witam
    >
    > co sadzicie o ifirma.pl i ich uslugach?
    > ma ktos jakies doswiadczenia we wspolpracy z ta firma?
    >
    > pozdrawiam
    > michal

    ja korzystam z nich od roku, bardzo ulatwia papierkologie

    btw. zawsze mozesz sam sprawdzic, pierwsze 3 miesiace sa gratis

  • 3. Data: 2007-08-14 19:55:09
    Od: \"@ <""wektor( \"@ )E-WEKTOR.COM">

    Garvey pisze:

    > ja korzystam z nich od roku, bardzo ulatwia papierkologie
    >
    > btw. zawsze mozesz sam sprawdzic, pierwsze 3 miesiace sa gratis
    Ja już sprawdziłem jest OK. Polecam
    Wiktor

  • 4. Data: 2007-08-14 20:12:42
    Od: Pawel <p...@W...pl>

    \@ wrote:

    > Ja już sprawdziłem jest OK. Polecam

    A mi się np. nie podobają wydruki KPiR, są niezgodne z rozporządzeniem MF,
    które mówi, że na końcu każdej strony ma być podsumowanie strony i
    przeniesienie z poprzedniej strony. W ifirma.pl takie podsumowanie z
    przeniesieniem jest tylko na końcu miesiąca, zdarza się nawet przedzielenie
    na pół jednego wpisu, który zajmuje wiele wierszy i przeniesienie jego
    części na następną stronę. To samo tyczy się kilometrówki.

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2007-08-14 20:17:56
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 14-08-2007 o 22:12:42 Pawel <p...@W...pl> napisał(a):

> [...]
    > na pół jednego wpisu, który zajmuje wiele wierszy i przeniesienie jego
    > części na następną stronę. To samo tyczy się kilometrówki.

    Z rozporządzeniem MF jest taki zonk, że wzorcowa tabelka jest niezgodna z
    treścią
    objaśnień rozporzadzenia.
    Za to samo rozporządzenie zawiera zapis, że KPiR jest niewalidwa, gdy jest
    prowadzona
    zgodnie z rozporządzeniem i objasnieniami do wzoru księgi - słowem
    minister nie wspomina
    o samym wzorze.
    Żeby nie było za wesoło, w przypadku prowadzenie KPiR w technice
    informatycznej,
    wydruki muszą być zgodne ze wzorem księgi.
    Natomiast prowadzenie w arkuszu kalkulacyjnym czy ifirmie nie jest
    prowadzeniem
    w technice informatycznej, więc nie muszą, ale układ kolumn powinien być
    zachowany :)
    Wszytsko gra?

  • 6. Data: 2007-08-15 19:57:20
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Garvey pisze:

    > ja korzystam z nich od roku, bardzo ulatwia papierkologie
    >
    > btw. zawsze mozesz sam sprawdzic, pierwsze 3 miesiace sa gratis

    A jak macie wątpliwości (np.: czy coś jest KUP, czy nie) to jak je
    rozwiązujecie?

  • 7. Data: 2007-08-15 20:12:14
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-08-2007 o 21:57:20 Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> napisał(a):

    > A jak macie wątpliwości (np.: czy coś jest KUP, czy nie) to jak je
    > rozwiązujecie?

    Updof + prawo.podatki + zdrowy rozsądek :)

    Prawdziwych wątpliwości to nawet doradca nie rozwiąże - jeśli uważasz
    inaczej,
    to zareklamuj się i podaj wszystkim na grupie, czy:
    - prawa majątkowe autorskie do modułów oprogramowania nabyte w celu
    "wytowrzenia z nich"
    oprogramowania do którego te sa prawa zostaną odsprzedane(wszytsko w
    podstaci niematerialnej),
    podlegają remanentowi i zasilają kol. 10 KPiR, czy też remanent ich nie
    dotyczy
    i zasilają kol 13 KPiR.
    - A jak zaksiegować nabycie praw majątkowych autorskich na polach
    a,b,c,d,e,f,g,h
    z zamiarem odsprzedania na polach a,b,c,d,e,f,g,h, ale faktycznego
    odprzedania
    na polach a,b,c,d,e,f,g, jako część wiekszej całości - do menanentu czy
    nie,
    czy pozostałe pole eksloatacji 'h' stanowi WNiP podlegającą remanentowi i
    jak
    to wszytsko ująć w KPiR?

    Jeśli podasz odpowiedzi i weźmiesz za nie odpowiedzialność - choćby
    honorową,
    to może zamówię u Ciebie, juz za pieniądze, kolejną porcję porad :)

  • 8. Data: 2007-08-15 20:16:50
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    t...@o...pl pisze:

> [...]
    > honorową,
    > to może zamówię u Ciebie, juz za pieniądze, kolejną porcję porad :)

    Żeby mieć 100% pewność to tylko wniosek o wiążącą interpretację za
    jedyne 75 zł (bez vat ;) Kwestia tylko w odpowiednim sformułowania
    własnego stanowiska ;)

  • 9. Data: 2007-08-15 20:54:07
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    t...@o...pl pisze:

> [...]
    > honorową,
    > to może zamówię u Ciebie, juz za pieniądze, kolejną porcję porad :)

    Na poważnie, to jutro postaram się coś napisać.

  • 10. Data: 2007-08-16 06:55:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Michał wrote:
    > Witam
    >
    > co sadzicie o ifirma.pl i ich uslugach?
    > ma ktos jakies doswiadczenia we wspolpracy z ta firma?
    >
    > pozdrawiam
    > michal

    Jeśli robisz eksport usług poza UE to niestety rejestry VAT będziesz
    musiał prowadzić poza ich systemem.

    Szamotałem się z nimi przez dobry miesiąc i nawet wydawało się przez
    moment, że w końcu zmodyfikują swój system w celu obsługi "stawki" "nie
    podlega". Ale niestety wycofali się z tego.

    Poza tym raczej bez problemów. W razie pytań, wątpliwości zawsze możesz
    uzyskać pomoc zarówno techniczną jak i merytoryczną z ich party line.

    Piotrek