  • 1. Data: 2007-08-14 09:00:25
    Temat: podatki w Szwajcarii - pytanie
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    czy ktoś z Grupowiczów wie jak wyglądają podatki dochodowe w Szwajcarii? Z tego
    co wiem, każdy kanton ma inną stawkę. Np. w Zurichu jest to 11%, Zug 7,6%. A
    jak się ma to z resztą kantonów?

    Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam, T.

  • 2. Data: 2007-08-14 12:40:42
    Temat: Re: podatki w Szwajcarii - pytanie
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam po raz drugi,

    udalo mi sie znalezc informacje o podatkac w poszczegolnych kantonach w
    Szwajcarii. Dla zainteresowanych polecam link:
    http://www.estv.admin.ch/d/index.php , z prawego menu 'Steuerrechner'.

    Pozdrawiam, T.