    From: Ewa Wolska<e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co tam jeszcze trzeba zgłosić?
    Date: 7 Jan 2004 20:50:14 GMT

    Myślę, że przy usługach informatycznych wykonywanych osobiście we
    własnym mieszkaniu nie masz obowiązku informowania żadnych
    instytucji poza np. spółdzielnią mieszkaniową , jeżeli lokal jest
    spółdzielczy (chodzi o zmianę sposobu użytkowania lokalu
    mieszkalnego ) Prowadzenie DG ma wpływ na wysokość np. podatku
    od nieruchomości. Powinieneś również oznaczyć na zewnątrz (szyld).

    Jeśli się mylę proszę, żeby mnie ktoś poprawił. Wiele małych
    podmiotów prowadzących DG ma podobne wątpliwości.

    pozdrawiam, Ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info