  • 1. Data: 2003-10-10 09:17:04
    Temat: co trace ?
    Od: "DEG" <f...@w...pl>

    Mam w zakladzie nastepujaca sytuacje. Do tej pory bylismy zatrudnieni na
    caly etat (najnizsza srednia krajowa) czyli 800 PLN, ale od miesiaca zmienil
    nam wlasciciel umowe na pol etatu z ta sama kwota czyli caly czas jest to
    800 PLN.

    Nie za bardzo wiem co on uzyskuje a ja w zwiazku z tym trace. Prosze o
    wyjasnienie zaistnialej sytuacji

    DEG

  • 2. Data: 2003-10-10 09:22:59
    Temat: Re: co trace ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "DEG" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 800 PLN.
    >
    > Nie za bardzo wiem co on uzyskuje a ja w zwiazku z tym trace.

    Jest raczej odwrotnie - Ty zyskujesz obowiązek pracy przez 4 godziny zamiast
    8 dziennie. :-)))

    On może zyskać, jeśli z jakichś powodów nie może przekroczyć limitów
    zatrudnienia, a mimo to chce jeszcze kogoś zatrudnić.

  • 3. Data: 2003-10-10 09:34:29
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyjasnienie zaistnialej sytuacji
    >
    > DEG
    >
    > y tracisz, bo pracując w wymiarze 1/2 etatu do stażu pracy będziesz miał
    wliczane 1/2.Czyli po przepracowaniu 1 roku kalendarzowego na pół etatu w
    sensie stażowym będzie to pół roku. Ma to oczywiście duże znaczenie przy
    przyszłym naliczaniu emerytury, renty itd.. Mam nadzieję, że nie namieszałam
    zbytnio.Jeśli tak - niech ktoś poprawi. Co zyskuje w tym względzie
    pracodawca - nie wiem.
    Pozdrawiam
    Iwona

  • 4. Data: 2003-10-10 09:54:33
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 10 Oct 2003 11:17:04 +0200, "DEG" <f...@w...pl>
    zakodował:

    >Nie za bardzo wiem co on uzyskuje a ja w zwiazku z tym trace. Prosze o
    >wyjasnienie zaistnialej sytuacji

    Do tego co już zostało powiedziane można dodać, że być może dzięki
    temu nie będzie musiał wypłacać odpraw przy zwolnieniach z przyczyn
    ekonomicznych - jeżeli dzięki temu spadło zatrudnienie poniżej 20
    pełnych etatów.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-10-10 10:27:01
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | wliczane 1/2.Czyli po przepracowaniu 1 roku kalendarzowego na pół etatu w
    | sensie stażowym będzie to pół roku. Ma to oczywiście duże znaczenie przy
    | przyszłym naliczaniu emerytury, renty itd..

    A można prosić o podstawę prawną tak rewelacyjnych informacji?

    Andrzej K.

  • 6. Data: 2003-10-10 10:34:13
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Jeśli zakład pracy nie tworzy funduszu socjalnego tylko wypłaca tzw.
    świadczenie urlopowe to płaci połowe tego świadczenia.
    Nie wiem też czy w przyszłości przysługuje ewentualne bezrobocie z 1/2
    etatu ?.
    Halina